Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մարմնի իմպուլս:Իմպուլսի պահպանման օրենքը: Ռեակտիվ շարժում | Մարմնի իմպուլս:Իմպուլսի պահպանման օրենքը: Ռեակտիվ շարժում, հրթիռային տեխնիկայի զարգացումը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Մարմնի իմպուլս: Ուժի իմպուլս: Տեսության կրկնություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տեսական հարցեր մարմնի իմպուլսի և ուժի իմպուլսի վերաբերյալ տեսական նյութի կրկնության վերաբերյալ |
2. | Որոշել մարմնի արագությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Որոշել մարմնի արագությունը, եթե հայտնի է նրա իմպուլսը և զանգվածը |
3. | Որոշել վազող տղայի իմպուլսը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել վազող տղայի իմպուլսը |
4. | Որոշել արագացումով շարժվող մարմնի իմպուլսը ժամանակի որոշակի պահին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել արագացումով շարժվող մարմնի իմպուլսը ժամանակի որոշակի պահին, եթե հայտնի է նրա արագացումը |
5. | Որոշել ուժի ազդեցության ժամանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Որոշել ուժի ազդեցության ժամանակը, եթե տրված է մարմնի արագության փոփոխությունը |
6. | Որոշել հրանոթի հետհարվածի արագությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Որոշել կրակոցից հրանոթի ստացած հետհարվածի արագությունը |
7. | Որոշել սահատախտակով սահող տղայի արագությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տղան թռավ սահատախտակի վրա որոշակի արագությամբ: Պետք է որոշել սահատախտակով տղայի արագությունը |
8. | Որոշել վագոնների համատեղ շարժման արագությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է որոշել սայլակների արագոթւյունը բախումից հետո |
9. | Որոշել տղայի և սահատախտակի համատեղ շարժման արագությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Որոշել տղայի և սահատախտակի համատեղ շարժման արագությունը |
10. | Որոշել քարի նետման արագությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Որոշել դահուկներով տղայի քարի նետման արագությունը |
11. | Որոշել արկի բեկորի արագությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Որոշել արկի պայթյունից առաջացած բեկորի արագությունը |
12. | Որոշել պլաստիլինե գնդիկների արագությունը բախումից հետո | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 8Մ. | Պլաստիլինե գնդիկները շարժվում են ընդառաջ: Որոշել դրանց արագությունը ոչ առաձգական բախումից հետո |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Իմպուլս, իմպուլսի պահպանման օրենքը» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 10Մ. | Խնդիրներ իմպուլսի, իմպուլսի պահպանման օրենքըի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Մարմնի իմպուլս, ուժի իմպուլս, իմպուլսի պահպանման օրենքը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 9Մ. | Խնդիրներ մարմնի իմպուլսի, ուժի իմպուլսի, իմպուլսի պահպանման օրենքի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Մարմնի իմպուլս, ուժի իմպուլս՝ տեսություն, պարզ խնդիրներ» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 7Մ. | Ընտրովի պատասխաններով թեստեր և պարզ խնդիրներ |