
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մի ուղղով ուղղված երկու ուժերի գումարումը | Համազոր ուժ գտնելու կանոնները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կրկնել ուժերի վերաբերյալ սահմանումներն ու կանոնները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կազմվում են նախադասություններ տրված բառակապակցություններից: Ստացված նախադասությունները արտահայտում են ուժին, ուժերի համազորին վերաբերող գաղափարներ, սահմանումներ, կանոններ |
2. | Որոշել հակուղղված ուժերի համազորի մեծությունն ու ուղղությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել հակուղղված ուժերի համազորի մեծությունն ու ուղղությունը, օգտվելով կանոնից |
3. | Որոշել համազորն ու դրա ուղղությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել համուղղված ուժերի համազորն ու ուղղությունը |
4. | Որոշել ուժերի համազորը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Որոշվում է այն բեռի կշիռը, որով փոխարինվում են ուժաչափից կախված երեք բեռները |
5. | Հրթիռի վրա ազդող ուժերի համազորի մեծությունն ու ուղղությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է որոշել հրթիռի վրա ազդող ուժերի համազորի մեծությունն ու ուղղությունը |
6. | Երեք ուժերի հնարավոր համազորը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված է 3 ուժ և պատասխանների տարբերակներ: Պետք է տրված պատասխաններից ընտրել ճիշտ պատասխանը |
7. | Որոշել ուժերից մեկը, եթե հայտնի է համազորը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է որոշել երկու ուժերից մեկը, եթե հայտնի է համազորը: Կիրառվում է մեկ ուղղով ուղղված երկու ուժերի համազորի որոշման կանոնը, երբ ուժերը համուղղված են և երբ դրանք հակուղղված են |
8. | Հաշվել անկում կատարող մարզիկի վրա ազդող համազորը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել անկում կատարող մարզիկի վրա ազդող համազորը |
9. | Ուժաչափի զսպանակը ձգող ուժերի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Յուրաքանչյուր դեպքում որոշվում է զսպանակը ձգող ուժի մեծությունը, ստացված արդյունքները համեմատվում են |
10. | Որոշել ուժերը պատկերող վեկտորների երկարությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է որոշել ուժերը պատկերող վեկտորների երկարությունները: Մասշտաբը տրված է |
11. | Որոշել քարշի ուժը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է որոշել քարշի ուժը, եթե տրված են դիմադրության ուժերը |
12. | Որոշել զսպանակի երկարացումը շփման ուժի միջոցով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է որոշել զսպանակի երկարացումը շփման ուժի միջոցով |
13. | Հաշվել ավտոմեքենայի վրա ազդող ուժերի համազորը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է որոշել ավտոմեքենայի վրա ազդող ուժերի համազորը և շարժման բնույթը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ուժերի համազոր: Ուժի չափում: Համուղղված և հակուղղված ուժեր | 00:15:00 | միջին | 13Մ. | Ուժերի համազոր: Ուժի չափում: Համուղղված և հակուղղված ուժեր |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ուժերի համազորը որոշելու վերաբերյալ խնդիրների լուծում | 00:20:00 | միջին | 21Մ. | Ուժերի համազորը որոշելու վերաբերյալ խնդիրների լուծում |
2. | Նյութի ամփոփում. համազոր ուժ, համուղղված և հակուղղված ուժեր | 00:20:00 | միջին | 20Մ. | Նյութի ամփոփում. համազոր ուժ, համուղղված և հակուղղված ուժեր |