
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Իներցիայի երևույթը | Սահմանումներ, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Շարժում իներցիայով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Դիտարկվում է իներցիայով դեպի ետ-առաջ շարժման խնդիր |
2. | Ի՞նչ տեղի կունենա ուղևորի հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է որոշել, թե ինչ տեղի կունենա ուղևորի հետ, երբ փոխադրամիջոցի շարժումը կտրուկ փոխվում է |
3. | Արագության փոփոխություն, երբ մարմնի վրա այլ մարմիններ չեն ազդում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Որոշվում է մարմնի արագության փոփոխությունը, եթե նրա վրա այլ մարմիններ չեն ազդում: Ընտրվում է երեք տարբերակներից մեկը |
4. | Շարունակել նախադասությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պահանջվում է ընտրել նախադասությունների շարունակությունները |
5. | Հիմնավորել փոխադրամիջոցի շարժումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պահանջվում է հիմնավորել տրանսպորտի շարժումը, եթե հայտնի է ուղևորի շարժումը տրանսպորտում |
6. | Իներցիա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ընտրել այն երևույթները, որոնք բացատրվում են իներցիայով |
7. | Ինքնագնաց, անվաչմուշկ, սքեյթբորդ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 2Մ. | Կատարվում է այն երևույթի վերլուծությունը, որի հիման վրա վարում են ինքնագնաց, գլաչմուշկ, սքեյթբորդ |
8. | Դիտարկել նկարը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վերլուծել նկարը և կատարել եզրահանգում իներցիայով շարժման վերաբերյալ |
9. | Գործողության նկարագրություն նկարի միջոցով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պահանջվում է նկարագրել նկարում կատարվող գործողությունը և բացատրել այն: Գործողության նկարագրությունն ու դրա բացատրությունը առաջարկվում է պատասխանների տարբերակներում: |
10. | Ո ՞ր ավտոմեքենան ավելի շուտ կկանգնի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Նկարագրվում են տարբեր իրավիճակներ: Պետք է որոշել, թե որ մեքենան ավելի շուտ կկանգնի |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պատկերացումներ իներցիայի մասին | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Սահմանում, նախնական տեղեկություններ: Պարզ իրավճակներով խնդիրներ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Իներցիա և շարժման փոփոխություններ | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Տարբեր իրավիճակների պարզաբանում |
2. | Իներցիայի երևույթը | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Վարժություններ և իներցիայի երևույթի դրսևորում տարբեր իրավիճակներում |