
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բերման բանաձևեր | Բերման բանաձևեր |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բերման բանաձևի կիրառումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կիրառել համապատասխան բերման բանաձևը |
2. | Բերման բանաձև, 90 աստիճան, սինուս/կեսինուս | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կիրառել բերման բանաձևը |
3. | Բութ անկյան տանգենսի և կոտանգենսի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել բութ անկյունները տանգենսները և կոտանգենսները |
4. | Եռանկյունաչափական արտահայտությունների արժեքների որոշումը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ արտահայտությունները |
5. | Բերման երկու բանաձևերի ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ բանաձևերը |
6. | Բութ անկյան եռանկյունաչափական արտահայտությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է բերել սուր անկյան դեպքին |
7. | Բութ անկյան սինուսի/կոսինուսի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել բութ անկյան սինուսը/կոսինուսը |
8. | Արտահայտության արժեքի ստացում բերման բանաձևերի միջոցով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կիրառել բերման բանաձևերը և եռանկյունաչափական հիմնական առնչությունը |
9. | Տանգենս/կոտանգենսի որոշում բերման բանաձևերի միջոցով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել հարաբերության արժեքը |
10. | Սուր և բութ անկյունների սինուսի, կոսինուսի և տանգենսի արժեքների որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել բութ և սուր անկյունները, որոնց դեպքում ստացվում են ճիշտ հավասարություններ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բերման բանաձևեր» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ բերման բանաձևերի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բերման բանաձևեր» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ բերման բանաձևերի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բերման բանաձևեր» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ բերման բանաձևերի վերաբերյալ |