
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ուղիղների փոխդասավորությունը տարածության մեջ | Ուղիղների փոխդասավորությունը տարածության մեջ, խաչվող ուղիղներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Սահմանման բաց թողած բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է լրացնել բաց թողած բառը |
2. | Հարթությունից դուրս գտնվող ուղիղ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների դասավորությունը |
3. | Հատվող, խաչվող և զուգահեռ ուղիղներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների փոխդասավորությունը |
4. | Խորանարդի կողերի փոխդասավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել խորանարդի կողերի փոխդասավորությունը |
5. | Ուղիղների փոխդասավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների փոխդասավորությունը |
6. | Երկու սահմանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2.4Մ. | Պետք է լրացնել սահմանումները |
7. | Պնդումներ ուղիղների փոխդասավորության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
8. | Նկարում պատկերված ուղիղները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել նկարում պատկերված ուղիղների դասավորությունը |
9. | Խաչվող ուղիղների հայտանիշը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3.1Մ. | Պետք է լրացնել հայտանիշի ձևակերպումը |
10. | Ուղիղներ պրիզմայի մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների փոխդասավորությունը պրիզմայում |
11. | Ուղիղներ և հարթություններ բուրգի մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ուղիղների և հարթությունների դասավորությունը բուրգի մեջ |
12. | Ուղիղներ բուրգի մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների փոխդասավորությունը |
13. | Եռանկյուն պրիզմա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ուղիղների դասավորությունը եռանկյուն պրիզմայի մեջ |
14. | Տրված ուղղի դիրքը մյուսների նկատմամբ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել տրված ուղղի դիրքը մյուսների նկատմամբ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ուղիղների փոխդասավորությունը տարածության մեջ» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 11.1Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղիղների փոխդասավորության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ուղիղների փոխդասավորությունը տարածության մեջ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 17.4Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղիղների փոխդասավորության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ուղիղների փոխդասավորությունը տարածության մեջ» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 24Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղիղների փոխդասավորության վերաբերյալ |