
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ուղիղների կազմած անկյունը | Ուղիղների կազմած անկյունը, օրինակ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ուղիղների կազմած անկյունը խորանարդում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների կազմած անկյունը |
2. | Ուղիղներ բուրգի մեջ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների դասավորությունն ու դրանց կազմած անկյունը բուրգի մեջ |
3. | Անկյան մեծության որոշելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել տրված անկյան մեծությունը |
4. | Զուգահեռ և փոխուղղահայաց ուղիղներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների կազմած անկյունը ուղղանկյուն բուրգում: |
5. | Ուղիղ և քառակուսի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել ուղղի և քառակուսու հատվածների կազմած անկյունները |
6. | Ուղիղների կազմած անկյունները վեցանկյուն պրիզմայում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել ուղիղների կազմած անկյունները վեցանկյուն պրիզմայում |
7. | Անկյուն բուրգի մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել տրված անկյան մեծությունը բուրգի մեջ |
8. | Ուղիղներ խորանարդում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել ուղիղների կազմած անկյունը խորանարդում |
9. | Ուղղանկյուն բուրգ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել անկյունը ուղղանկյուն բուրգում |
10. | Անկյուններ վեցանկյուն պրիզմայում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել անկյունները վեցանկյուն պրիզմայում |
11. | Խորանարդի անկյունագծերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել խորանարդի անկյունագծերի կազմած անկյունը |
12. | Եռանկյուն պրիզմա | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է հաշվել անկյունը եռանկյուն պրիզմայում |
13. | Երկու ուղիղների կազմած անկյունը խորանարդում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել ուղիղների կազմած անկյունները խորանարդում |
14. | Խորանարդի անկյունագծերի կազմած անկյունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել խորանարդի անկյունագծերի կազմած անկյունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ուղիղների կազմած անկյունը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղիղների կազմած անկյունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ուղիղների կազմած անկյունը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 27Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղիղների կազմած անկյունների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ուղիղների կազմած անկյունը» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 30Մ. | Առաջադրանքներ տարածության մեջ ուղիղների կազմած անկյունների վերաբերյալ |