
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գաղափար հատույթի մասին | Գաղափար հատույթի մասին, օրինակ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գաղափար հատույթի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք բերված նկարները հատույթներ են |
2. | Հատույթի նկարը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել հատույթ պարունակող նկարները |
3. | Պնդումներ հատույթի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
4. | Սահմանումների ձևակերպումները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2.2Մ. | Պետք է լրացնել սահմանումների ձևակերպումները |
5. | Հատույթի կողմերի քանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել հատույթի կողմերի քանակը |
6. | Հատույթի պարագիծը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հատույթի պարագիծը |
7. | Եռանկյուն հատույթի մակերեսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել եռանկյուն հատույթի մակերեսը |
8. | Բուրգի հատույթի կառուցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կառուցել բուրգի հատույթը և պատասխանել հարցերին |
9. | Տրված կետերով անցնող ուղիղներ քառանիստում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել տրված կետերով անցնող ուղիղների հատման կետը քառանիստում: |
10. | Զուգահեռանիստի հատույթի կառուցումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է նկարագրել զուգահեռանիստի հատույթի կառուցումը |
11. | Հատույթի կողմերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել հատույթի կողմերի և խորանարդի նիստերի փոխդասավորությունը |
12. | Քառանիստի հատույթը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կառուցել քառանիստի հատույթը |
13. | Անկյուն հատույթում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել պահանջվող անկյունը |
14. | Կանոնավոր բուրգում տարված է հատույթ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է հաշվել բուրգի ծավալը, եթե տրված է հատույթի մակերեսը |
15. | Երկու ուղիղների կազմած անկյունը խորանարդի հատույթում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել ուղիղների կազմած անկյունները խորանարդի հատույթում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Գաղափար հատույթի մասին» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստների հատույթների կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Գաղափար հատույթի մասին» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 22.2Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստների հատույթների կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Գաղափար հատույթի մասին» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 34Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստների հատույթների կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |