Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ուղղահայաց ուղիղներ | Ուղղահայաց ուղիղներ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ ուղղահայաց հարթությունների վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
2. | Երկու ձևակերպում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 8Մ. | Պետք է լրացնել երկու ձևակերպումները: |
3. | Նկարի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել հարթությունների ուղղահայացությանը համապատասխանող նկարը: |
4. | Հարթությունները խորանարդում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է: |
5. | Հայտանիշի ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է լրացնել հայտանիշի ձևակերպումը: |
6. | Պնդումներ խորանարդում ուղղահայաց հարթությունների վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
7. | Ուղղահայաց հարթությունների ներսի կետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է գտնել կետի հեռավորությունը ուղղահայաց հարթությունների հատման գծից: |
8. | Փոխուղղահայաց հարթություններ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 1Մ. | Պետք է գտնել պահանջվող հատվածի երկարությունը: |
9. | Երկու հատվածների երկարություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել երկու հատվածների երկարությունները |
10. | Բուրգի նկարի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է ընտրել բուրգի ճիշտ նկարը: |
11. | Հարթությունների կազմած անկյունները խորանարդում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4.5Մ. | Պետք է գտնել հարթությունների կազմած անկյունները խորանարդում: |
12. | Հավասարասրուն և ուղղանկյուն եռանկյուններ ուղղահայաց հարթություններում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել պահանջվող հատվածի երկարությունը: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Հարթությունների ուղղահայացությունը» թեմայից | 15:00:00 | հեշտ | 14Մ. | Առաջադրանքներ հարթությունների ուղղահայացության վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Հարթությունների ուղղահայացությունը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ հարթությունների ուղղահայացության վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Հարթությունների ուղղահայացությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 15.5Մ. | Առաջադրանքներ հարթությունների ուղղահայացության վերաբերյալ: |