Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | ՀՀ երկրաբանական հիմքը | Տեսությունը վերաբերում է ՀՀ տարածքի երկրաբանական առանձնահատկություններին |
2. | ՀՀ օգտակար հանածոները | Տեսությունը վերաբերում է ՀՀ տարածքի օգտակար հանածոներին, դրանց տեղաբաշխմանը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | ՀՀ տարածքի երկրաբանական առանձնահատկությունները և ավերիչ երկրաշարժերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու ՀՀ տարածքի երկրաբանական առանձնահատկությունների և հզոր երկրաշարժերի վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները |
2. | Оգտակար հանածները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու ՀՀ օգտակար հանածոների վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները |
3. | ՀՀ երկրաբանական զարգացումը և օգտակար հանածոները. պնդումների փունջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը միտված է ճիշտ կամ սխալ պնդումների միջոցով ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների գիտելիքները ՀՀ տարածքի երկրաբանական առանձնահատկությունների և օգտակար հանածոների վերաբերյալ |
4. | ՀՀ օգտակար հանածոների կիրառության ոլորտները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների գիտելիքները ՀՀ-ում առկա հիմնական օգտակար հանածոների վերաբերյալ |
5. | ՀՀ օգտակար հանածոները. քարտեզի իմացություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների՝ ՀՀ օգտակար հանածոների տեղաբաշխման վերաբերյալ քարտեզագրական գիտելիքները |
6. | ՀՀ ռեսուրսապահովվածությունը օգտակար հանածոներով | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը միտված է տարբեր օգտակար հանածոների պաշարներով ՀՀ ռեսուրսապահովվածութան վերաբերյալ սովորողների գիտելքների ամրապնդմանը |
7. | ՀՀ օգտակար հանածոների տեղաբաշխումն ըստ մարզերի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու ՀՀ մարզերի օգտակար հանածոների վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները |
8. | ՀՀ երկրաբանական քարտեզի իմացություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների գիտելիքները ՀՀ տարածքում տարբեր երկրաբանական ժամանակաշրջանների և դարաշրջանների ապարների տարածման վերաբերյալ |
9. | Բնութագրումով երկրաբանական դարաշրջանի կամ ժամանակաշրջանի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների՝ Հայաստանի տարածքի երկրաբանական զարգացման վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | ՀՀ տարածքի երկրաբանական առանձնահատկությունները | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Առաջադրանքներ «ՀՀ տարածքի երկրաբանական առանձնահատկություններ» թեմայի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | ՀՀ օգտակար հանածոները | 00:20:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ «ՀՀ օգտակար հանածոներ» թեմայի վերաբերյալ |
2. | ՀՀ երկրաբանական կառուցվածքը: Օգտակար հանածոներ | 00:25:00 | միջին | 23Մ. | Առաջադրանքներ «ՀՀ երկրաբանական կառուցվածքը: Օգտակար հանածոներ» թեմայի վերաբերյալ |